bia2looloo
نگارش در تاريخ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, توسط maral joon

  این دختر ورزشکار المپیک 2012 لندن از دید سایت یاهو بعنوان جذابترین دختر حاضر در المپیک معرفی شده است.می گویند «لِرین فرانکو»، ورزشکار تیم اعزامی از کشور پاراگوئه در رشته پرتاب نیزه زیبایی و صداقت را تؤامان دارد! این بانوی شرکت کننده در مسابقات المپیک لندن خود نیز پذیرفته که شانس او برای کسب عنوان «جذاب ترین زن حاضر در المپیک» به مراتب بیشتر از دریافت مدالی زرین برای کشورش است.
 
جذاب ترین دختر ورزشکار المپیک لندن ! + عکس www.taknaz.ir
 
سایت «یاهو» در گزارشی می نویسد، این روزها نام «لرین فرانکو»، در موتور جستجوگر یاهو، دومین ترکیب پرطرفدار در میان کاربران این سایت بوده، فرانکو از این جهت تنها در جایگاهی بعد از «مایکل فلپس»، شناگر آمریکایی در بازی های 2008 پکن ایستاده و در همین حال مجلات مخصوص آقایان به کرات این بانوی قهرمان بی مدال المپیک را به عنوان «جذاب ترین شرکت کننده مسابقات المپیک» برگزیده اند.
 
جذاب ترین دختر ورزشکار المپیک لندن ! + عکس www.taknaz.ir


«لرین فرانکو» در المپیک پکن در رتبه پنجاه و یکم ایستاد و به رغم بهبود وضعیت فنی اش در طول چهار سال گذشته انتظار نمی رود در میان بیست نفر اول این سری رقابت ها جایی داشته باشد.
اما هرچه اقبال فرانکو در کسب مدال بی فروغ باشد، صداقت و زیبایی این ورزشکار جوان، او را به چهره محبوبی در میان دنبال کنندگان رقابت های المپیک و ورزش دوستان تبدیل کرده است.

«لرین فرانکو» خود درباره جایگاه ورزشی اش می گوید: «وضعیت من با بیشتر دیگر ورزشکاران رشته پرتاب نیزه تفاوت دارد… من فقط ورزشکار نیستم. باید صادق باشم و [اذعان کنم که] شغل اصلی من در حیطه رسانه هاست.»

 
جذاب ترین دختر ورزشکار المپیک لندن ! + عکس www.taknaz.ir
 
این پرتاب کننده نیزه پاراگوئه ای در ادامه تأکید می کند «اگر مردم یک مجله را باز کنند، می توانند تصویر مرا آنجا ببینند.به گزارش پارس ناز دنیای مُد و کار به عنوان مدل، شغل اصلی من محسوب می شود، وقت زیادی از من می گیرد و البته کمکی که درآمدی کسب کنم. این را هم بگویم که برایم مایه مباهات است که مردم مرا زیبا می دانند و از اینکه لباس های جدید و مُدهای تازه را بپوشم لذت می برند.»

فرانکو در مراسم افتتاحیه بازی ها که روز جمعه، 27 ژوئیه، برگزار شد شرکت کرد اما تا هفتم ماه اوت، پنجمین روز از رقابت های دو و میدانی مسابقه ای نخواهد داشت.سال گذشته، «لرین فرانکو» بهترین پرتاب خود را به طول ۵۵.۶۵ متر در شهر بوینوس آیرس انجام داد، نتیجه ای خوب برای لِرین محبوب اما 17 متر کمتر از رکورد جهانی.
 
جذاب ترین دختر ورزشکار المپیک لندن ! + عکس www.taknaz.ir

کار و بار فرانکو زمانی سکه شد که عکس او به عنوان مدل مایوی مجله ورزشی معروف «اسپرتس ایلاستریتد» منتشر شد و قرارداد چرب و نرمی هم با شرکت سرشناس «نایک» امضا کرد.پیشتر و در سال 2006، لرین فرانکو در مسابقات ملکه زیبایی پاراگوئه مقام دوم را به دست آورده بود.لرین فرانکو درباره انگیزه حضور خود در المپیک لندن می گوید انتظار دریافت مدال ندارد اما «برای من بهترین پاداش همین حضور در المپیک است. به المپیک رسیدن حکم مدال من را دارد.»
 

نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط maral joon

هت‌تریک ماتادورها با تحقیر ایتالیا 


اروپا زیر پای اسپانیا


 

تیم ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی مقابل ایتالیا برای اولین بار در جهان، سه عنوان قهرمانی پپاپی تورنمنت‌های مهم را کسب کرد تا در این زمینه هت‌تریک کند.

دیدار اسپانیا و ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه شب به قضاوت پدرو پرونکا داور اهل پرتغال در حضور ۶۴ هزار نفر در ورزشگاه المپیک شهر کیف اوکراین آغاز شد و با برتری ۴ بر صفر اسپانیا خاتمه یافت


FINAL EURO 2012 برد پرگل و مقتدرانه اسپانیا در برابر ایتالیا در
EURO 2012


ماتادورها که از شروع مسابقه با روحیه و مصمم وارد میدان شدند، با استفاده از شش هافبک، سعی در کسب برتری خود در میانه میدان داشتند و به خواسته خود رسیدند. این برتری زود به ثمر نشست. در دقیقه ۱۴ پس از انجام دومین حمله جدی، اسپانیا با استفاده از همکاری اینیستا و فابرگاس، توسط سیلوا دروازه بوفون را گشود.

پس از این گل لاجوردی‌پوشان برای دقایقی بر حریف فشار وارد کردند اما مردان باتجربه ویسنته دل بوسکه موفق شدند ایتالیا را از شور و هیجان در حمله بیندازند. با این حال تیم چزاره پراندلی حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که مهم‌‌ترین آن دقیقه ۳۲ بود و پیرلو با ضربه ای محکم به شدت دروازه سنگربان مادریدی‌ها را تهدید کرد. در دقیقه ۴۱ جوردی آلبا گل دوم اسپانیا را زد.

 

در نیمه دوم نیز اسپانیا به برتری خود ادامه داد و در دقیقه ۸۳ فرناندو تورس توانست گل سوم را بزند. در دقیقه ۸۷ نوبت به خوان ماتا رسید تا گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و بدین ترتیب شاگردان دل بوسکه با ۴ گل ایتالیا را در هم کوبیدند.

 

اسپانیا با این برد قاطع توانست پس از سال ۱۹۶۴ و ۲۰۰۸ سومین عنوان قهرمانی اروپا را کسب کند و اولین تیمی در تاریخ جهان شود که پس از قهرمانی اروپا در سال ۲۰۰۸ و قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۰، سومین قهرمانی پیاپی خود را کسب می‌کند.

دقایق حساس بازی

دقیقه ۹: پاس‌کاری در پشت محوطه جریمه ایتالیا باعث شد ژاوی هرناندز،‌ ستاره خط میانی اسپانیا ضربه محکمی به سمت دروازه ایتالیا بزند که توپ به شکل خطرناکی با کمی فاصله از روی دروازه بوفون به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴:‌پاس عمقی اینیستا درون محوطه جریمه ایتالیا و پاس زیبای فابرگاس به داوید سیلوا سبب شد اسپانیا در دومین حمله جدی با ضربه سر سیلوا دروازه لاجوردی‌پوشان را باز کند.

دقیقه ۲۸: کاسانو در جناح راست اسپانیا، سه مدافع را از پیش رو برداشت و با ضربه‌ای محکم دروازه کاسیاس را نشانه گرفت که وی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۲: پشت محوطه جریمه اسپانیا توپ خوبی به پیرلو رسید و وی از میان چند مدافع اسپانیا اقدام به زدن شوتی محکم به سمت دروازه اسپانیا کرد که کاسیاس تنها توانست را آن را مشت کرده و مانع دریافت گل شود.

دقیقه ۴۱:‌ جوردی آلبا پدیده فصل جاری اسپانیا با پاس عمقی ژاوی مدافعین را جا گذاشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۳ :‌ضربه محکم مونتولیوو را کاسیاس مشت کرد

دقیقه ۴۷: ضربه آلبا به سمت دروازه ایتالیا را بوفون مهار کرد.

دقیقه ۴۸: سسک فابرگاس توانست مدافع مستقیم خود را در درون محوطه جریمه دریبل بزند اما در‌‌ آخرین لحظه بوفون مانع ورود توپ به درون دروازه شد.

دقیقه ۵۵ : ضربه دی ناتاله که به جای کاسانو در نیمه دوم به زمین آمد، توسط کاسیاس مهار شد.

دقیقه ۶۰ :‌ موتا که به جای مونتولیو در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد به علت مصدومیت جدی پس از تنها ۳ دقیقه حضور، از زمین خارج شد و ایتالیا بخاطر انجام سه تعویض خود مجبور شد ۱۰ نفره تا پایان به کار ادامه دهد.

دقیقه ۸۳:‌ تورس توانست دروازه بوفون را برای سومین مرتبه بگشاید.

دقیقه ۸۷: خوان ماتا روی پاس تورس گل چهارم را زد.

 

کارت زرد:پیکه(اسپانیا)، بارزاگلی(ایتالیا)

ترکیب اسپانیا:

کاسیاس، پیکه، سرخیو راموس،‌‌ آربلوا،‌ جوردی آلبا، اینیستا(از دقیقه ۸۵ خوان ماتا)، ژاوی، فابرگاس (از دقیقه ۷۴ فرناندو تورس)‌ ،ژابی آلونسو، بوسکتس،‌ سیلوا(از دقیقه ۵۹ پدرو)

سرمربی: ویسنته دل بوسکه

ترکیب ایتالیا: بوفون، کیلینی(از دقیقه ۲۱ بالزارتی)، آباته،‌ بارزاگلی، بونوچی،‌ مارکیسیو، دروسی، مونتولیوو(از دقیقه ۵۷ تیاگو موتا)، پیرلو، بالوتلی، کاسانو(از دقیقه ۴۶ دی ناتاله)

سرمربی: چزاره پراندلی

نگارش در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط maral joon

 

مورینیو: از آپوئل وحشت دارم
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با وجود پیروزی تیمش در بازی رفت مقابل آپوئل قبرس گفت: «نیمه دوم بازی ما در لیگ قهرمانان باقی مانده است.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خوزه مورینیو تصریح کرد: «به هیچ عنوان نباید حریف خود را دست کم بگیریم، این تیم در جمع هشت تیم برتر قاره اروپا قرار داشته و این یعنی این که آپوئل یک مدعی است.»
مورینیو ادامه داد: «همیشه از تیم‌هایی که چیزی برای از دست دادن ندارند وحشت داشته‌ام، چنین تیم‌هایی با همه وجود بازی می‌کنند و مردان من نباید میدان را خالی کنند. در فوتبال حرفه‌ای دست کم گرفتن حریف اولین گام مناسب برای شکست خوردن است.»
دو تیم رئال مادرید و آپوئل نیکوزیا فردا شب در برنابئو به مصاف یکدیگر می روند، مادریدی‌ها در بازی رفت و در قبرس به پیروزی 3 بر صفر دست یافته‌اند.
 

نگارش در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط maral joon

جدال حساس تیم های بارسا و میلان

 
 
نگارش در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط maral joon

 

خبرگزاری فارس: دو مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به بازی سایپا می‌رسند.

خبرگزاری فارس: نوروزی آماده شد، افشین هم به بازی سایپا می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا نوروزی که در جریان اردوی تیم ملی در امارات از ناحیه رباط مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود با انجام فیزیوتراپی بر مصدومیت خود غلبه کرده و ۵ روزی است که در تمرینات فولاد شرکت می کند.

این بازیکن به همراه آرش افشین که او هم مصدومیت داشت می توانند این تیم را مقابل سایپا که جمعه هفته جاری در اهواز برگزار می شود، همراهی کنند اما امیر شرفی دیگر بازیکن فولاد به دلیل پاره شدن رباط پا تحت عمل جراحی قرار گرفت و لیگ را از دست داد.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

ونگر:فصل را براي ويلشر تمام شده ندانيد
 

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، تاکيد کرد نبايد اين فصل را براي جک ويلشر پايان يافته دانست.


 این مربی فرانسوی روز گذشته تایید کرد ویلشر در تمرینات روز چهارشنبه بار دیگر دچار مصدومیت شده و برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیتش باید آزمایشات بیشتری انجام دهد.
 این ستاره 20 ساله در دیدار پیش فصل مقابل نیویورک رد بولز دچار مصدومیت شد و در رقابت های این فصل حتی یک بازی هم برای توپچی ها انجام نداد.
 بسیاری عقیده دارند با این مصدومیت، فصل برای ویلشر پایان یافته است اما ونگر معتقد است صحبت در این مورد بسیار زود است.
 " او دوست دارد در تورنمنت های بزرگ بازی کند. من هم چنین عقیده ای دارم و می خواهم اوبرای آرسنال به میدان برود. اواینجا رشد کرده است.
 چه کسی می خواهد این فصل برای او پایان یافته تلقی شود؟ من نمی خواهم و او هم همین طور. اگر او آماده باشد، دلیلی برای این مسئله وجود ندارد.
 اگر خبر خوبی داشته باشیم و اگر او بتواند بازی کند، چرا باید این کار را بکنیم؟
 من واقعا برای او ناراحتم. بیرون ماندن از میادین در چنین سنی بدون دلیلی خاص واقعا ناراحت کننده است."

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

گوارديولا پيش از ديدار با ويارئال
 

سرمربي آبي ـ اناري‌ها ديدار تيمش با ويارئال در چارچوب هفته‌ بيستم رقابت‌هاي لاليگا را سخت و حساس دانست.


     بارسلونا در چارچوب هفته‌ بيستم رقابت‌هاي لاليگا فردا (يکشنبه) ميهمان ويارئالي است که اين فصل را بسيار ضعيف دنبال کرده و با 19 امتياز در رده هفدهم جدول رده بندي است.

پپ گوارديولا سرمربي آبي ـ اناري‌ها در نشست خبري پيش از بازي که به خاطر مرگ دني موتسينوس روزنامه‌نگاري که هفته‌ گذشته بر اثر سانحه رانندگي فوت کرد با يک دقيقه سکوت آغاز کرد، گفت: به خوبي مي‌دانيم که مقابل چه تيمي بازي مي کنم، اين بازي براي ما اهميت بسيار زيادي دارد و نمي‌خواهيم بيش از اين امتياز از دست بدهيم. مشکل ما در اين بازي اين نيست که در خانه حريف به ميدان مي‌رويم، بلکه مشکل اصلي بازيکنان اين تيم هستند. ويارئال بازيکنان بسيار خوبي در ترکيب دارد و جايگاه کنوني آن‌ها اصلا شايسته اين تيم نيست. آنها بازي‌هاي زيبايي را به نمايش مي گذارند. اميدواريم که بتوانيم در اين ديدار بازي زيبايي هميشگي خود را به نمايش گذاريم و سه امتياز را کسب کنيم.


پر افتخارترين سرمربي تاريخ آبي ـ اناري‌ها درباره بازي برگشت مقابل رئال مادريد در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا که هفته‌ گذشته برگزار شد گفت: رئال مادريد در اين بازي نمايش بسيار خوبي داشت و بازي زيبايي را به نمايش گذاشت. طبيعي است که در مقابل تيم بزرگي همچون رئال مادريد نتوان در 180 دقيقه تيم برتر ميدان بود، ما در اين دو ديدار با مشکلاتي مواجه شديم. رئال تيم بزرگي است و طبيعي است که هوادارانش به اين تيم افتخار کنند، اما از اين که توانستيم به مرحله نيمه نهايي صعود کنيم، بسيار خوشحالم و احساس بسيار خوبي دارم.


بارسلونا در مرحله نيمه نهايي بايد به مصاف والنسيا برود، ديدار رفت دو تيم چهارشنبه اول فوريه در ورزشگاه مستايا و ديدار برگشت يک هفته‌ بعد از آن در نوکمپ برگزار خواهد شد.

در جدول رده بندي رقابت هاي لاليگا، رئال مادريد با 49 امتياز صدرنشين است و تيم هاي بارسلونا و والنسيا به ترتيب با 44 و 35 امتياز به ترتيب در رده هاي دوم و سوم هستند.

 
 

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

فدراسيون بايد بازي با مس سرچشمه را تکرار کند
 

روابط عمومي باشگاه راه آهن تاکيد کرد که فدراسيون فوتبال بايد بازي اين تيم با مس سرچشمه را تکرار کند.


 روابط عمومی باشگاه راه‌اهن در واکنش به اظهارات حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران مبنی بر اینکه ماده‌ای در آئین‌نامه انضباطی نیست که به تکرار بازی تاکید داشته باشد، اعلام کرد:

 " باشگاه راه‌آهن بر اساس ماده 38 آئین‌نامه انضباطی خواستار تکرار مسابقه با مس سرچشمه شده است. بر اساس این ماده در صورتی که مقام رسمی در برگزاری مسابقه اشتباه کند، پس از بررسی کارشناسی کمیته انضباطی می‌تواند بر اساس کیفیت اشتباه و میزان تاثیر آن در سرنوشت تیم‌ها نتیجه مسابقه را تغییر، تائید یا حکم به تکرار بازی دهد. با توجه به اتفاقاتی که در بازی راه‌ آهن و مس سرچشمه رخ داد، داور در برگزاری مسابقه اشتباه کرده و یک بازیکن غیرمجاز که باید اخراج می‌شده را در زمین حفظ کرد. داور به مربی و یا کاپیتان یا یکی از عناصر تیم راه‌آهن نگفته که اخطار به نام شخص دیگری ثبت شده. او هر دو اخطاری که به اویس کردجهان داده، مشخص است که کارت زرد به این بازیکن داده شده است. همچنین برخلاف ادعای مطرح شده از سوی ناظر بازی داور به داور چهارم اعلام نکرده اخطار را به نام شماره 7 ثبت کرده و تصاویر تلویزیونی هم چنین موضوعی دیده نمی‌شود.

 وقتی دایی و انصاری‌فرد نسبت به این موضوع معترض شدند آقای جلال مرادی اعلام کرد داور اخطار خود را اصلاح کرده بود و این حرف‌ها بعد از مسابقه به هیچ عنوان نمی‌تواند ملاک باشد. همچنین عنایت ناظر داوری زمانی که اویس کردجهان اخطار دوم را دریافت کرد در پاسخ به اعتراض انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه راه آهن به یادداشت‌های خود نگاه کرد و شخصی را کنار زمین فرستاد تا به ناظر بازی اعلام کند که شماره 2 باید زمین را ترک کند. تعجب می‌کنیم چه طور آقای عنایت در گزارشش به این موضوع اشاره نکرده است.

 متاسفانه اشتباهی صورت گرفته و حالا باید به پذیرش این اشتباه تن داد و طبق قانون بازی را تکرار کرد. کارشناسان داوری به مسئولان ذیربط بر چنین موضوعی صحه گذاشتند و امروز مدیر عامل باشگاه با حضور در کمیته انضباطی و داوران این موضوع را پیگیری کرد و امیدواریم طبق قانون کمیته انضباطی سازمان لیگ و کمیته داوران هر چه زودتر دستور تکرار بازی را بدهند تا حق و حقوق راه آهن تضعیف نشود."

 

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

صالح:استراتژي ما گرفتن 4 امتياز از دو بازي است
 

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: استراتژي تيم ما کسب 4 امتياز از دو مسابقه است.


 مجید صالح در نشست خبری پیش از مسابقه قردا با نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. نفت یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و همچنان می‌خواهد خود را در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کند ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم. دو بازی مهم با نفت تهران و مس کرمان در پیش داریم که این دو بازی برای ما بسیار حیاتی است. استراتژی تیم ما این است که از دو بازی حداقل 4 امتیاز بگیریم. هر مسابقه هم برای ما حکم فینال دارد و به بازیکنانم گفته ام که در هر بازی برای کسب سه امتیاز بچنگید.

 سرمربی سایپا با اشاره به میزبانی این تیم گفت: تیم ما معمولا خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد زیرا نتایج سال‌های اخیر باعث شده تعداد تماشاگران سایپا کاهش یابند و نتوانیم تماشاگران زیادی جذب کنیم. دومین مسئله میزبانی ما این است که نمی‌توانیم میزبان استقلال و پرسپولیس در کرج باشیم و تیم‌های دیگر 17 مسابقه در خانه دارند و ما 15 بازی.

 صالح در مورد شرایط بحرانی نفت تهران گفت: ما پیش از بازی در نفت تهران با تیم‌هایی بازی کردیم که مشکلات فراوانی داشتند، ذوب آهن، نفت آبادان و داماش تیم‌هایی هستند که شرایط بحرانی داشتند با این حال ما برای نفت احترام زیادی قائلیم با این حال این تیم هنوز بالاتر از ما در جدول قرار دارد و ما با تمام توان برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

مهاجم منچستريونايتد به هانوفر پيوست
 

مام بيرام ديوف، مهاجم سنگالي باشگاه منچستريونايتد با قراردادي دو ساله به هانوفر آلمان پيوست.


 دیوف بعد از اینکه از باشگاه "نروژی مولده" به منچستریونایتد پیوست هرگز نتوانست حضوری موفق در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد.
 
 او فصل گذشته را به صورت قرضی در بلکبرن پشت سر گذاشت و در این فصل نیز تنها در سه بازی رقابت‌های "کارلینگ کاپ" برای تیم سرآلکس فرگوسن به میدان رفت.
 

 هانوفر که شب گذشته با نتیجه یک بر صفر نورنبرگ را مغلوب کرد هم اکنون در رده هفتم جدول رده بندی بوندس‌لیگا قرار دارد و در رقابت‌های لیگ اروپا نیز حضور دارد.
 
 "میرکو اسلومکا"، سرمربی هانوفر بعد از جذب دیوف در گفتگو با خبرنگاران گفت: از اینکه دیوف به ترکیب ما اضافه شده بسیار خوشحالم. ما اکنون یک گزینه بسیار خوب دیگر در خط حمله خود خواهیم داشت. امیدوارم او بتواند هم در بوندس‌لیگا و هم در رقابت‌های لیگ اروپا به ما کمک کند.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

کوئينزپارک رنجرز0-1چلسي: انتقام آبي
 

شاگردان ويلاس بواس انتقام شکست از کوئينزپارک رنجرز در ليگ برتر را در جام حذفي گرفتند.


 چلسی با تک گل خوان ماتا از روی نقطه پنالتی، میزبانش کوئنزپارک رنجرز را شکست داد و به مرحله بعد جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد.
 چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و اولین موقعیت بازی را خوان ماتا به دست آورد اما ضربه او از داخل محوطه جریمه در چهارچوب نبود.
 چند دقیقه بعد فرناندو تورس صاحب موقعیتی مشابه شد اما ضربه این مهاجم اسپانیایی نیز هم نتوانست قفل دروازه میزبان را باز کند.
 در دقیقه 40 همکاری ماتا و رامیرس یک موقعیت خوب را نصیب آبی ها کرد اما بازیکن برزیلی چلسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 در آغاز نیمه  دوم مارک هیوز یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و فدریکو ماکدا، مهاجم قرضی تیمش را به میدان فرستاد اما باز هم این آبی ها بودند که این نیمه را بهتر آغاز کردند.
 حرکت خوب تورس و پاس او برای استوریج می توانست اولین گل بازی را رقم بزند اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
 سرانجام خطای هیل روی استوریج در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی نصیب چلسی کرد و خوان ماتا آن را تبدیل به گل کرد تا آبی ها 1-0 از حریف پیش بیفتند.

  در ادامه بازی موقعیت های چندانی ایجاد نشد و آبی ها با همان یک گل به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند.

 

 
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

منچستريونايتدسومين جام را هم ازدست داد
 

تيم فوتبال منچستريونايتد از گردونه‌ي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس هم حذف شد تا شاگردان فرگوسن پس از کنار رفتن از ليگ قهرمانان اروپا شرايط سختي را تجربه کنند.


 دو تيم منچستر يونايتد و ليورپول در چهارچوب مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال انگليس در ورزشگاه آنفيلد به مصاف يکديگر رفتند و اين بازي در پايان با برتري 2-1 ليورپول به خاتمه يافت.

 در اين ديدار ابتدا بازيکنان ليورپول با گل دقيقه 21 دنيل اگر پيش افتادند، اما پارک جي سونگ بازيکن کره‌اي منچستر يونايتد با گل دقيقه 39 خود بازي را به تساوي کشاند تا دو تيم با همين نتيجه به رختکن بروند. در آخرين دقايق بازي درک کويت يک بار ديگر دروازه منچستر يونايتد را باز کرد تا ليورپول پس از پيروزي مقابل منچستر سيتي در جام اتحاديه، اين بار در جام حذفي تيم اول شهر منچستر را هم از پيش رو بردارد.

 پيش از اين ديدار نيز چلسي موفق شده بود با گل دقيقه 61 خوان ماتا که از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند با نتيحه 1- صفراز سد کويينز پارک رنجرز عبور کند.

 آرسنال نيز فردا (يک‌شنبه) ميزبان آستون ويلا خواهد بود. ساير بازي‌هاي مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي تا ساعاتي ديگر برگزار مي‌شود.

 به اين ترتيب تيم فوتبال منچستريونايتد که ديگر شانسي براي رسيدن به جام قهرماني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، جام اتحاديه و جام حذفي ندارد تنها بايد به دنبال پيشي گرفتن بر رقيب همشهري و دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس باشد.

 
 

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

زادمهر:معمارزاده نياز به بازسازي دارد
 

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: ميثاق معمارزاده نياز به بازسازي روحي و رواني دارد.


 محمد رضا زادمهر گفت: من در حال حاضر زیاد نزدیک باشگاه نیستم که بخواهم در خصوص پرسپولیس اظهار نظر کنم و سعی می‌کنم از طریق مطبوعات و تلویزیون اخبار را پیگیری کنم اما مسئولیت اول فنی در پرسپولیس دنیزلی است.

 وی درباره بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت عنوان کرد: درست است پرسپولیس در آبادان ۴ گل خورد اما به نظر من عملکردش چندان بد نبود. زدن ۲ گل در خانه حریف خوب است تنها مشکلی که پرسپولیس را آزار داد اشتباهات فردی بود و همین موضوع باعث شد شرایط نرمال نباشد. پس از بازی دنیزلی اظهارنظری منطقی داشت و گفت سرنوشت بازی را با فونیکه‌سی و معمارزاده مشخص کردند.

 زادمهر درباره عملکرد معمارزاده خاطرنشان کرد:‌ معمارزاده دروازه‌بانی است که از لحاظ فیزیکی فاکتورهای خیلی خوبی دارد. او در مقطعی در فولاد و سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی راهی تیم ملی شد اما اکنون نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد تا به شرایط ایده‌آل برگردد. این هم به ظرافت کادر فنی برمی‌گردد تا با این بازیکن چگونه رفتار کنند.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

تيم شرفي هماني است که دور رفت ما را برد
 

اصغر کامياب مربي تيم فوتبال شاهين در روزي که فيروز کريمي به کنفرانس پيش از بازي اين تيم با مس سرچشمه نيامده بود گفت: بازي حساسي داريم. اين تيم در روزهاي اوج شاهين در دور رفت 3 امتياز از ما گرفته واگر دست کم گرفته شود بازهم خطر آفرين است چون چيزي براي از دست دادن ندارد.


 وی ادامه داد: شرفی شناخت خوبی از فوتبال بوشهر دارد ومربی بزرگی است اما ما می خواهیم با یک بازی هجومی سه امتیاز بگیریم. در طول 90 دقیقه هر چه زودتر به گل برسیم بهتر است زیرا فشار روانی از روی دوش تیم برداشته می شود.

 کامیاب از غیبت شکوری به دلیل محرومیت خبر داد و تصریح کرد: کرار وتنهایی هم مصدوم هستند. تنهایی از کشیدگی رباط رنج می برد وپور خسروانی هم با کمر درد مواجه شده که امیدواریم برسد چون در غیاب او با کمبود مهاجم روبرو می شویم.
 
 او خاطرنشان کرد: فردا هواداران به کمک تیمشان بیایند چون این تیم متعلق به آنهاست ،کامیاب از هدفگذاری شاهین برای کسب امتیاز گفت وافزود: باید تا پایان هفته بیست وهفتم حداقل 33امتیازی شویم. ما دو مساوی خوب خارج از خانه گرفتیم و خود را باز یافته ایم.
 
 مربی شاهین در مورد اینکه چرا این تیم همواره برای بقا می جنگد هم گفت: قراردادهای ما با تیم های خوب لیگ برابری می کند. روز اول هم برای قهرمانی تیم می بندیم اما هنوز شخصیت حرفه ای نداریم و به همین دلیل هدفگذاری های اشتباه ما را به نزول می کشاند. البته مشکلات ساختاری باشگاه هم خودش در زمین بازی نشان می دهد. امیدوارم با آمدن مدیر عامل باشگاه که شنیده ام در سمت دولتی اش موفق بوده اینجا هم شاهد تغییرات ساختاری خوبی باشیم.
 
 وی در مورد تغییر در کادر فنی در صورت عدم کسب برد در بازی فردا اظهار داشت: به نظر شخصی من یا تغییرات مداوم مشکلی حل نمی شود. ما هرسال مربی عوض کرده ایم وهمیشه هم اوضاع مان فرقی نکرده.
 
 کامیاب در پاسخ به این سئوال که وقتش نرسیده نفر اول شود گفت: من در خدمت شاهین هستم وبه این مسائل توجهی ندارم. هدف من خدمت به تیم استانم است.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

هوندا در آستانه پيوستن به لاتزيو
 

مهاجم ژاپني باشگاه زسکا مسکوي روسيه در آستانه پيوستن به باشگاه لاتزيو ايتاليا قرار دارد.


 هوندا 25 ساله در مهلت نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه لیورپول و پاریسن ژرمن قرار گرفته بود اما اکنون در آستانه پیوستن به لاتزیو قرار دارد.
 
 هوندا در گفتگو با "نیکان اسپورتس" گفت: با پیوستن به لاتزیو موافقت کردم. اکنون باشگاه در حال انجام مذاکرات نهایی است اما من هنوز با سران لاتزیو به توافق نرسیده‌ام. در فوتبال امروز هم هیچ چیز تا ساعات پایانی مهلت نقل و انتقالات قطعی نیست.
 
  هوندا پیش از این در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرده بود لیگ ایتالیا نسبت به چند سال گذشته کیفیت خود را از دست داده و دیگر بهترین لیگ فوتبال جهان نیست اما همچنان از نظر تاکتیک‌های دفاعی در رده نخست لیگ‌های فوتبال جهان است و موفقیت برای هر مهاجمی در این لیگ کار بسیار دشواری است.
 
 "یوگنی گینر"، رئیس باشگاه زسکا دوشنبه گذشته اعلام کرد 2 تا 3 میلیون یورو بر سر رقم انتقال هوندا با باشگاه لاتزیو اختلاف داریم.
 

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

رحمتي:تراکتورسازي باتمام قوا به ميدان مي‌آيد
 

هافبک تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينکه تراکتورسازي در بازي برابر اين تيم با تمام قوا ما به ميدان مي‌آيد، گفت: تبريزي‌ها نمي‌خواهند مقابل تماشاگران‌شان بازنده اين بازي باشند.


 کیانوش رحمتی در مورد دیدار حساس این تیم برابر تراکتورسازی تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طول تاریخ بازی‌های استقلال و تراکتورسازی، همیشه جذابیت بالایی داشته و تماشاگران بسیاری از این بازی استقبال می‌کنند. مطمئنا با توجه به شرایط دو تیم در لیگ امسال، حساسیت این مسابقه به مراتب بیشتر از بازی‌های گذشته است.
 
 وی با بیان اینکه تراکتورسازی می‌خواهد با پیروزی در این بازی صدرنشین لیگ شود و با تمام قوا برابر ما به میدان می‌آید، تاکید کرد: کادر فنی تیم تراکتورسازی روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است. تبریزی‌ها نمی‌خواهند مقابل تماشاگران‌شان بازنده این بازی باشند و قصد دارند با برتری در این بازی شانس قهرمانی خود را افزایش دهند.
 
 هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه در این مدت بیکار نبوده‌ایم، افزود: با توجه به فاصله کم مسابقات، در این مدت طوری تمرین کرده‌ایم که آماده این دیدار شویم. همچنین پیروزی برابر فولاد به ما کمک کرد با روحیه بسیار بالا به مصاف تراکتورسازی برویم.
 
 وی با ستودن تلاش کادرفنی این تیم خاطرنشان کرد: مظلومی و دستیارانش در این سه روز زحمات زیادی کشیده‌اند تا بازیکنان را برای این مسابقه چه از نظر فنی و چه از نظر روحی، به شرایط ایده‌آل برسانند.
 
 رحمتی در پایان گفت: با پیروزی برابر تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس آماده‌تر خواهیم شد تا همانند چهار بازی گذشته این تیم تهرانی را در شهرآورد پایتخت شکست دهیم. ضمن اینکه با برتری در این دو بازی قطعا راهمان برای قهرمانی هموار خواهد شد.
 
 دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت 15:30 دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.
 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد